Thursday, March 1, 2012

ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA

Salam Pagi Jumaat Yang Ceria,

Sekadar menyatakan sesuatu pada Jumaat yang penuh berkat ini. Saya rasa kagum dengan sifat mencari ilmu di kalangan rakan-rakan. Justru itu saya cuba menyediakan bahan-bahan yang boleh diguna pakai oleh rakan-rakan melalui laman muat turun. namun yang menyedihkan rakan-rakan sekadar memuat turun bahan sahaja. Apalah salahnya kalau dermakan LIKE atau follow blog kami sebagai tanda sokongan. rasanya tak susah nak klik LIKE atau FOLLOW. bagi blogger, follower adalah penting untuk menaikkan semangat untuk terus berkongsi segalanya. Kadang susah saya nak semak jika rakan-rakan yang membeli CD atau ebook adalah follower blog KRS N9 kerana saya cuba menawarkan diskaun pada komuniti KRS N9. Dah tak ada, nak buat macam mana....

Seperti kata orang tua-tua ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA, ORANG MEMBERI KITA MERASA..... sekadar memberikan derma LIKE dan FOLLOW rasanya tak berat mana. Saya sekadar menyatakan apa yang dirasakan perlu. Wassalam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...